keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Telefoonielämää




ootd


Mystery Legend


Plätyt tulille ja nauttimaan ihanasta seurasta!

Se oli viuhahdus!

Uusi nenähärpäkkeeni, oon ihan sonnimonni!

Ypöyksin teatterissa. Kulttuuri. Ah.

Mahti maljakko ja diskojytäpupu

Se on meitsi. Vilkutellaa ku nähää. Ihanaa keskiviikkoa towerit!


Siinä vähän elämää mun luurini syvyyksistä, osa kuvista onkin instagramissa, mutta heittelin niitä hetken mielijohteesta myös tänne blogin puolelle. Kaipasin jotain suttusta, epätarkkaa, en tälläkertaa mun Canonii, eiei. Filmikuvaus ja Pariisin yö kuulostais tällähetkellä mun jutulta. Oh Landin keikka Tavastialla. Muffinssivuori ja ystävän halaus. Ainiin, Veronica Maggion ja Håkan Hellströmin biisi vei mennessään ainakin mut, kantsii kuunnella!

xoxo Veera

2 kommenttia:

  1. Oho kuinka sattukaan! Olin ehtiny kuunnella hela husetia jo tänään repeatilla ennen kun kurkkasin ihanaan blogiinne. En tiennykkään, että siitä on musavideo :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii, ajatustenlukua;) Joo no sama, siks pitikin heittää se tänne, toi videokin on ihan mieletön!

      Poista