sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Harhailen ja ostan tuhat tyhjää arpaa


Poljin kaatosateessa turkki märkänä. Ulkoilutin siis uutta karvatakkiani. Niitä multa löytyy muutama, mutta joka naisella saa olla muutama heikkous, eikösjuu? Olkoon se siis mun akilleenkantapää. Tukka valuu pitkin naamaa, otsikset pitäis leikata, kuka jaksaa? Antaa rehottaa sanon minä, nythän on sitäpaitsi sunnuntai.



Kävin myös lenkillä, jotta voisin kerrankin eksyä kaupungissa. En muuten eksynyt. Pohdiskelin sitä, miten paljon helpompaa ois eksyä suomessa kuin sitten ulkomailla. Täällä voi tiedustella jokaiselta vastaantulevalta ihmisennäköiseltä tyypiltä omalla kielellään (eiku Reijon kielellä) että missä oon, miten täältä pääsee johonkin (jos ne siis haluaa puhua). Mun kokeellinen turva-eksyminen meni kuitenkin pieleen. Ehkä hyvä niin.



Matkalla törmäsin myös teksteihin maassa "Älä tupakoi tai kuolet." Tuli kieltämättä vähän semmonen kenkku uhmafiilis, että jos mulla ois joku piippu tai sikari messissä niin polttaisin sen siinä tekstien päällä. Tupakkaa oon vastustanut lapsesta alkaen, mutta noi kiellot tekee jostain kumman syystä kaikesta aina kiehtovampaa.


Oon myös viimeaikoina tutustunut ihaniin ihmisiin, nauranut sisuskalut kierossa ja nauttinut siitä miten uusilla ihmisillä on niin freshejä ja jänniä juttuja jaettavana. Nautin kertomuksista. Tuntuu vapauttavalta.


Keksin myös arkipäivä runon:

Harkitse elämää liito-oravana.
Ei ole maailman vaikeuksia,
ei ongelmaa kaupassa
valitakko kevyttä maitoa vai piimää.

xxx Veera

2 kommenttia:

  1. Gorgeous photos-love the fur jackets so much!xo

    www.faraway-skies.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks Chelsea!!:) Haha, you share the same love, in that text I told that fur jackets are my weekness<3___<3

      Poista