perjantai 5. syyskuuta 2014

Sometimes whatever u do - hamsters just die

  Rakastan huulipunaa mut vihaan huulikiiltoo

Valitan aina mun hiuksista - ne kuulema näyttää aina samalta, ihan sama sanonko niiden olevan hyvin tai huonosti

Kuvittelen tykkääväni teestä vaikka oikeesti en tykkää 
 Ennustan mun sukista tuleeks mun päivästä hyvä

Keksin outoja ihmissuhdetarinoita kun istun bussissa

Jos jollakulla on sama vaate kun mulla niin tiedän et se näyttää mun päällä paremmalta


Vihaan laulamista jos pitää laulaa nätisti - rakastan sitä jos saa vetää överiks

Mulla on valtavia aukkoja yleissivistyksessä

Oon ihan nauroottinen mun asuissa olevien metalli yksityiskohtien kanssa, niiden pitää olla samaa väriä ( yritän siedättää...) 


XOXO U

2 kommenttia:

  1. Ursula!! Nyt on pakko kysyä ootko sie Tampereelta?? Mulla on nyt kahesti kävelly kaupungilla ihan sinun näkönen muija vastaan, enkä ikinä oo viittiny moikata kun en ole ollu varma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatoin olla minä! :-) oih kuinka mahtavaa :3 jos näät mua vielä tulevaisuudessa niin tuu ehdottomasti moikkaan!

      Poista